sista söndagen år 2015

Det är redan söndag och dagarna bara flyger iväg när man har lov. Man hinner egentligen inte göra något speciellt utan dagarna bara glider iväg. Denna dag tog vi stall och häst ledigt då familjen ändå var bortbjuden så vi har varit hos farmor och farfar där vi hade blivit bjuden på mat. Det var riktigt gott och där blev vi ett par timmar och sedan på kvällskvisten åkte vi till Vesterlund. Kom hem vid halv nio och fick världens smärta i ena örat. Har sett klart säsong 2 på revenge idag men det blir nog inget mer avsnitt ikväll utan jag avrundar min dag här och går och lägger mig. Känns som örat ska explodera och ville bara slippa denna fruktansvärda smärta, aldrig haft så ont i örat förut alltså. Det går knappt att beskriva, hoppas jag vaknar fullt pigg imorgon som att ingenting har hänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0