revenge

Klockan är två och julafton är över, nu tänkte jag passa på att se lite serie innan jag somnar och började se revenge förra veckan då syrran ville att jag skulle se serien och har tagit igenom mig första säsongen och är nu inne på den andra, nästan i mitten på den. Först handlade de om att hon skulle hämnas nu har det blivit lite ändringar och folk dör ändå inte efter varann som jag trodde från början. Med tanke på att serien heter revenge så tänker jag mig mycket blod men det är mycket velande om jag får säga så, ska inte spoila alltför mycket ifall niär sugna på att se serien. Jag drar väl nått avsnitt innan jag somnar. Imorgon väntas stalljour men inte en heldag utan det är uppdelat såhär vid jul. Så fodring och insläpp av hästarna, ett rätt simpelt pass och sedan ska nyingarna få röra sig litegranna också för det hade ju vila på julafton.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0