måndag med en massa plugg...

Då var det en ny vecka och måndag igen, sista fysik lektionen innan provet och dagen fortsatt med lite kahoot (quiz) på svenskan, sedan kunde man åka hem och fortsätta plugga. Har suttit lite med religionen nu som ska in denna vecka, om några dagar. Är inte riktigt nöjd med det jag har skrivit så det är lite ändringar här och där men är inte klar på långa vägar känns det som. Tog en lite paus och passade på att blogga.
Bloggen hade jag inte riktigt tid för igår utan det var ju lucia show på förmiddagen och kalas på eftermiddagen, hela dagen gick åt. Hoppas att alla hade en trevlig vistelse på stallet igår och nu är snart julafton här. Lite mer snö hade jag kanske önskat, för att få lite mer julkänsla men det går ju lika bra utan. Nu ska man ner till mormor innan det bära av mot stallet där jag blir kvar hela kvällen. Då blir det lite mer plugg efter att ha fixat klart allt till Boye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0