Lördag och stalljour idag med..

Det blev en tidig morgon idag med, det blir så när man har stalltjänst. Dagarna har flytit på bra, både igår och idag, de flesta hästarna har varit jätte snälla. Det finns väl några vildingar som slår till om de har chansen men en del gör det även om dem inte har chansen. Nu ska jag hoppa i duschen och sedan ska det väl bli lite plugg kanske, ska försöka göra klart kapitlet i matten så jag vet att jag gjort allt, sen är det bara att börja göra testerna eller repetitionsuppgifter och göra de gamla matte nationella. Ska inte skriva bort tid jag kan lägga på plugg utan nu måste man redan börja tagga med nya krafter inför en tuff skolvecka. Känner att jag lägger allt åt sidan och bara fokuserar på matten, jag vill så gärna ha ett betyg jag kan vara nöjd med. Plus att jag vill känna att jag gjort allt vad jag har kunnat på provet, prestationen skall vara på topp men ligger väl i botten för det mesta. Jag är sällan nöjd med min prestation, något jag måste börja försöka. Jag känner att jag alltid ska kunna mer eller bättre, man blir besviken på sig själv. Nu är det slut diskuterat och det är dags för mig att ta tag i skolan efter en helg med hästar och jour.
 

Kommentarer
Postat av: My Nordqvist

Haha jag fick typ 20 rätt när jag gjorde det där nationella och 18 va det för godkänt. Kommer gå bra dehär

Svar: haha, jadu jag har inte hunnit gjort klart det men jag är livrädd inför torsdag...
None None

2015-12-06 @ 18:11:27
URL: http://mynordqvist.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0