Fredag och helg, tiden flyger iväg...

Då var det redan fredag och jag hinner inte riktigt med mig. Känner att jag har tusen grejer som ska göras och vet inte vad man ska börja med, effekten blir att jag istället inte gör någonting alls. Så alla grejer kvarstår till sista dagen är kommen, problemet är att alla skoluppgifter ska typ in samma vecka och så, det blir kaos alltihop.
 
Matte nationella börjar närma sig och jag kommer inte ihåg ett skit, vad ska jag ta mig till. Känner att man får hoppas på ett under för att man ska klara sig igenom det. Kom iallfall igång på religionen idag och det är ju en början men har ju DUBBLA inlämningar där som ska in samtidigt. Fysik provet närmar sig också och där har vi nu börjat med repitions uppgifter. Har inte ens hunnit klart med alla kapitel på matten än och det är mindre än en vecka kvar.
 
Om vi nu tänker bort skolan ett tag så är det så att släkten kommer hit ikväll och ska fira mamma som fyllde år i onsdags. Så hela kvällen här hemma så lär det väl rulla in folk och i helgen är det jour, så det är bara att bita ihop och köra på. När är det tänkt att man ska hinna plugga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0