Fredag och helg, så himla skönt...

Blev en besviken matilda idag när jag kom till skolan då läraren säger "Det finns ingen mening med att vi har någon lektion", man hade ju varit glad om man fått reda på detta innan man åkt till skolan. Det var ju inte direkt någon religion heller, jag vet vad jag ska göra men man får göra det på valfri plats. Så denna fredag hade jag endast ett fysik prov som gick som det brukar göra. Så istället för att börja 12:50 fick man sitta på skolan från halv 10 men man fick göra det bästa av situationen och det blev ju att köpa thai till lunch. Thaien var god iallafall och nu sitter jag här på stallet efter ett ytterligare ridpass på Melissa. Hon var inte lika pigg idag, hon dör ju bara efter en kvart typ och vill inte gå framåt. Det hade ju varit roligare om hon haft någon bättre bjudning men vi får hoppas den kommer så småning om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0