1/2 religionsuppgifter√

 Då var man äntligen klar med ena religionsuppgiften eller den första av dem två som legat och tärt på mig sen två veckor tillbaka. Det blev väl lite närmare tre tusen ord så hoppas jag den är bra och väl reflekterad kring allt. Efter att man nu är klar med denna så är det dax att ta tag i nästa religionsuppgift. Har hört att den ska vara inne på söndag men det vore ju bra om man tog tag i den och börja skrev. Skulle vara skönt om man blev klar med den innan helgen men har ju prov imorgon också. Tänkte väl lägga det åt sidan idag och plugga lite till det imorgon bitti på matten. Har inget att göra där endå så varför inte tänker jag. Blir en liten paus med käk, chicken nuggets och sen på kvällskvisten vid halv nio är det planerat att vi ska till stallet, syrran, jag och Alva för att rida nyponnysarna. Hoppas min har fått lite mera energi, tror den kommer att dö av ganska tidigt men vi måste förska träna upp konditionen lite för varje gång, vi tar en dag i sänder och se vart det vänder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0