Två timmar tidigare...

Då var det måndag och skolveckan är igång, började redan tio över åtta idag med en lite längre fysiklektion. Därefter hade jag svenska och där har vi redan börjat med en uppgift som ska vara klar på måndag. Schnitzel med dragonsås till lunch och hårda klyftpotatisar var dagens lunch, hade klyftpotatis varit klar så hade det varit en tumme upp. Därefter skulle vi haft typ 2 h gymnasiearbete Men eftersom vi bara ska spåna idéer så tog vi och gjorde religionen på en gång så vi kunde få sticka hem istället för att sitta och vänta ut tiden. Att få sluta lite mer än två timmar tidigare kändes mer än skönt. Sedan kan jag även plocka bort två lektioner ifrån mitt schema då jag inte ska läsa engelska 7 längre. Jag hoppas jag gjorde rätt beslut men det lär man aldrig får veta, känns som det hade blivit väldigt jobbigt så jag inte ens tycker att engelska är roligt och jag är nöjd med mina två C:n i engelska 5 och 6. Så fort jag var klar med religion uppgiften så börja jag promenera hemåt  i väntan på att bli upp plockad av pappa som var inne i stan men någon hann före. Blev upp plockad av Kattie istället som såg mitt långa hår på vägkanten. Nu sitter jag hos mormor och ett gäng ska åka till husnäs i några dagar.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0