har jag berättat....

Jag tror att jag har glömt att berätta en sak, ni kanske har läst att jag skrev för ett tag sen att jag hittade Maestro (länk till det inlägget här) och hans ägare tog kontakt med mig efter att ha sett bilder på honom. Han köptes ju mindre än 2 veckor efter att han åkt ifrån ridskolan men han står tyvärr inte längre kvar hos den ägaren. Hon skickade tillbaka honom och nu är vi båda i hopp om att nästa ägare hör av sig och för hans skull så hoppas jag att han kommer till det rätta stället så att han får stanna och ha det super för det förtjänar han. Det hade ju varit roligt att få följa han utveckling och det skadar aldrig att veta hur han har det och mår, blev så gald över filmen jag fick på facebook när han var på betet och att se bilder på honom. Denna bilden nedanför skickade hans ägare 23/7-15 dagen han åkte tillbaka till skåne, finaste M!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0