Grönalund✌️

Då var man tillbaka på campingen efter en heldag på grönan. En lite roligare dag än gårdagen om jag får bestämma. Tanken på att det var över 10 år sen jag var på Grönalund så började vi med att kolla runt lite och kollade lite på genrepet samtidigt. Därefter var det bara att börja köa och åka, första åket blev Jetline och den var ju den roligaste tror jag efter alla vi åkt idag. Sedan har vi även testat twister, kvasten och blå tåget också var vi ju tvugna att gå spökhuset house of nightmares för första gången. Trodde det skulle vara bättre måste jag säga, hade förväntat mig att det skulle vara läskigt men kan inte påstå att jag blev särskilt rädd därinne. Det blev iallafall en härlig dag här i Stockholm på grönan och vädret var på topp att vi höll på koka över medan vi köade. Sen är det inte alltid man får komplimanger om att man har fint hår men det är bara att tacka för. Det är inte alltid flera främlingar säger det på en och samma dag men visst har man hört det förut och jag tackar och tar emot. Lite roligt när det inte bara var en som sa det, däremot vad ena trodde jag kom ifrån vet jag inte riktigt om jag kan hålla med, att jag kommer från Skåne, nästa gissning var ifrån Lappland. Visste knappt var Medelpad låg men att vi var hälsosamma det var något hen visste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0