Season 3....

Då har man sett det två första avsnitten på säsong 3 av The following som jag väntat att se, första avsnittet kom ju ut för några veckor sedan men har inte haft tid att se. Ser den här serien tillsammans med min syster så idag fick det bli två avsnitt och imorgon blir det förhoppningsvis två nya. Nu tänkte jag switcha serie, tänkte se det senaste avsnittet av 100 Code, har även hunnit sett ett femtal avsnitt av Zoey 101, de enda som är tråkigt med den är väl att den är dubbad men det får duga. Bortsett från serie tittande så tycker jag det är extra skönt att veta att jag inte behöver åka till skolan imorrn/idag för att nu är det påskolv i allafall en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0