markarbete på fem pers...

GÅRDAGEN
Blev inget bloggande igår av den anledningen att jag inte kände att det fanns något intressant att blogga om, det kändes lixom bara onödigt. Jag hade bestämt mig för att bara ta det lugnt så det blev en massa serie titande & har dragit igenom 3 säsonger på en ny serie jag sett. Ska försöka se klart den innan lovet är slut men inget måste, tror sedan att den håller på att gå på tv så kan man hänga med därefter sen. Fast måste ju se ikapp först & har ju ett flertal serier som jag följer & några få som jag inte sett ikapp men känner att jag inte har någon brådska, det tar ju ganska mycket tid pga serier.
TODAY
Dagen började rätt lugnt, satt lite vid datorn innan jag kollade på serie. Meicie var till vetrinärn & efter det blev det thai till lunch. Vid fyra tiden åkte jag & syrran upp till stallet för att stå i caffy & efter att pappa tog över gick vi ner & fixade hästarna. Byggde därefter eller tog fram bommar & koner till övningen, hade ganska lång uppvärmning idag men allt flöt på helt okej. För mig tyckte jag att det gick mycket bra, Kupido kändes fin & lyssnade bra, tappade lite fokus på slutet. Vilket jag förstår när vi rullar på samma övning varv efter varv men han var riktigt bra idag och är mycket nöjd. Vi är superpeppad för hoppningen nästa vecka och håller tummarna att det går lika bra då, den kommande tävlingen blir ingenting för oss då jag inte är hemma tyvärr. Vi håller tummarna för att vi kan vara med på nästa, vill ju hinna tävla innan han går på sommarbete men det skall nog vi hinna med, ett måste.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0