En promenad hem från skolan...

Dagens första lektion var hemsk, hade muntlig redovisning på svenskan om språkhistoria. Finns inget jag tycker är så hemsk som att ha något muntlig, alla bara står och glor på en och man bara längtar tills man fått allt överstökat. Känslan när man är klar är så otroligt mycket bättre och ännu en gång så klarade jag det utan att svimma. Har aldrig hänt något men det är alltså på gränsen, skönt att det är över vara. Har två muntliga redovisningar efter lovet som måste göras klart. Alla kommer på en och samma gång, antingen har vi inget som behövs ta hem och göra eller måste vi ta hem allt. Förutom att vi hade svenskan så hade vi också engelska och fysik. Nu har jag iallafall påbörjat min promenad hem, är en bra bit från skolan hem till mig men det är ju fint väder så varför inte?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0