april april....

Då var första april snart över och dagen har rulat på rätt bra måste jag säga Efter skolan passade jag på att ta det lite lugnt. Såg lite serie och sedan stack jag till stallet, först hade vi sitsträning på Sky och Rick. Rick var ju inte den lättaste att sitta på, väldigt spänd med mycket fart. Efter att vi kört lite sistträning och longerat så var det dags för ett dressyrpass. Vi hade ju fått lite annorlunda hästar idag, vissa trodde det var ett april skämt men icke sa nicke. Skulle haft Tibor men fick ta Homer istället, hade hellre ridit Tibor då jag känner att Homer och jag inte går ihop. Blev inte något lyckat ridpass för min del, det enda som gick bra var väl skänkelvikningen. Nu innan jag somnar blir det lite serie, sov gott people!
 Homer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0