15/4

Det var igår då jag inte hade tid för något bloggande utan slängde iväg ihop en kort film istället. Onsdag morgon, en längre skoldag än var tisdagarna är men dem funkar. Tisdag bjöd på en lektion där man inte behövde göra nått pga muntliga redovisningar sen lunch, lite kortspel och sen engelska och fysik. Sedan var det stallet som stod på schemat, först jobb i caffy och sen bygga inför hoppningen. Vi var bara fyra på dagens lektion och det var otroligt härligt att va så få. Mer tid för oss andra att hoppa, igen mer glad än vi som var där. Kupido var sisådär, det var ju positivt att han inte stod och studsa på stället som han ofta gör nu för tiden. Det negativa eller mindre bra var väl att vi inte hade ett bra tempo under hela lektionen. Utan det var mer att han antingen sprang han på så det blev lite trångt eller tog jag tillbaka honom för mycket. Vill ha ett tempo där emellan, det skulle vara pricken över i:et. Var när ett tag att jag skulle få åka i backen nån gång men nära skjuter ingen hare som man brukar säga. Hoppade inte så högt men vi hann hoppa rätt mycket pga att vi var så få och det gillar vi.

Onsdag
Har haft tyska imorse vid åtta tiden och nu har jag haft hål och passade på att plugga inför kemi provet som börjar halv 11. Känns som jag kan mycket men ändå inte allt, alt hänger på vilka frågor man får.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0