skulle plugga efter ph....

Tog en rätt lung skogstur med hästarna idag, hem åt middag och fastklistrad vid tv efteråt. Blev med andra ord inte riktigt som jag tänkt mig, planen var att jag skulle plugga efter paradise men fanns ju annat som var så mycket intressantare just då, men nu måste jag faktiskt ta tag i det och få in lite mer kunskap om grekisk mytolig. Gudar hit och gudar dit, författare och andra viktigt namn och på tal om årtalen man skall kunna också, kommer in i ena örat och lika fort kommer det ut från nästa. Har ju förhoppningar på att vara värsta proffset imorgon, kanske man skulle slängt in en frågestund om grekisk mytolig, äsch jag bara skoja. Inget är svårare än du själv gör det till, lättare sagt än gjort!
Siktar minst mot detta och håller tummarna för morgondagen, hoppas kan man alltid göra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0