skola, snart stallet..

Rätt chill dag på skolan, började med att se film på svenskan och sedan var det lunch, lixom nyss ätit frukost, åt lite lasagne. Andra lektionen hade vi engelskt glosförhör på 40 glosor, fortsatt sedan med tidigare jobb i engelskan, även haft matte, fysik och tyska nu efter lunch. Fick tillbaka provet vi gjorde i fredags och jag är faktiskt nöjd även fast jag snubbla lite på målsnöret men, ska inte vara så besviken ändå, det går ju bättre. Fick ett starkt C, en halv poäng ifrån B, så ni kanske förstår hur man känner sig men samtidigt tycker jag att fysik är ett svårt ämne, så jag är samtidigt nöjd med ett C, det lutar ju mot det högre iallafall. Nu ska jag äta lite rester från gårdagen för sedan ska man till stallet, markarbete idag och hoppas det går bättre än sist. Har bara gått över några enstaka bommar med Maestro än så länge men vi hoppas att det går bra och att han orkar. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0