Skola, hos mormor och stallet..

Struntade i att jag hade sovmorgon och stack till skolan vid åtta tiden och pluggade matte fram till halv elva då jag började min skoldag med kemi. Sedan lunch och mera matteplugg och sedan var det dags för matteprov, efter hade vi biologi och därefter fysik. Tung dag om jag ska vara ärlig, helt borta i huvudet efter allt matte pluggande. Så otroligt trött efter att ha slitit sig igenom dagen. Åkte hem och sedan direkt ner till mormor och sedan till stallet. Red Maestro i paddocken och han var lite seg men ändå duktig, kanske var han lite trött från gårdagen, vem vet. Kollade även på lite hoppträning och nu sitter jag fastklistrad vid tv för nu är det dags för DALLAS!👌



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0