matte hela dagen...✏️

Veckan är redan i fullgång och jag har nästan bara pluggat idag men ändå tycker jag att jag har så mycket kvar att få in i huvudet tills provet på torsdag, hur ska detta gå. Skoldagen lite kort, dubbellektion i natur och sedan ett fysikpass, lunch och matte, därefter hål i 2 timmar vilket jag tog vara på och jobbade matte på. Sedan avslutade jag med tyska och sedan fick lilla jag åka hem, fika lite ch fortsatte plugga med lite tv tittande. Åt middag, tog ett bad och sedan blev det idolmys efter det och sen ph, nu sitter jag här och funderar om jag ska göra ett x-antal uppgifter innan jag lägger mig. Överväger det en stund och sedan får vi se, kanske man slårpå en film/serie?
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0