Allt klart....

Då har jag hunnit klart med det mesta jag skulle gjort idag, blev lite små justeringar men en helt okej fredag. Skolan var väl hemsk men nu är första provet avklarat och jag svimmade inte på redovisningen, så är rätt nöjd över skolan, Efter skolan blev det nöjeshallen som vi pratat om i över en veckas tid och idag blev det av, spelade 2 rundor/matcher 2 x 20 min. Iallafall så var det hur kul som helst och det var nästan tre år sedan jag var där sist, såklart höll man ju på dö efter första, så jävla varmt. Första rundan gick inte alls vidare men det var ju bara uppvärmining men kom ju allafall inte sist och det är ju det som räknas, haha! Andra matchen gick lite bättre men jag dog ju hela hela tiden, blev så himla less ett tag men jag träffade även mer och kom på en femte plats. Efter nöjeshallen så åkte jag hem med Issa och Embla, åt middag och drog sedan till stallet och mocka och red ut en väng med syster på Inigo och Amie. Nyhästarna hann vi inte med då jag åkte på nöjeshallen, så de fick vila idag och det gick ju ändå så pass bra sist så de var välförtjänta att få lite vila.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0