Måndag igen...

Den nya veckan har börjat och skolan idag gick riktigt trögt, alla var trötta och alldelst för lat för att jobba typ. Fick iallafall gå hem tidigare då jag hade lite tur och fick göra tyska uppgifterna själv, så slapp hela hålet att invänta sista lektionen, så 3 långa lektioner har jag haft idag och känns som man haft femton stycken. Kom ju hem lite tidigare och kollade på tv och bara chilla i soffan, spelade lite Fifa på paddan. Vid 16 satt jag mig och skrev lite inför minihästskötare examen, idag hade vi lomgering samt häst vid hand med ett aktiv. Efter vi var klar med kursen så passa man på att mysa med finaste Kupido då Madicken gjorde iordning Bonny inför ett ridpass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0