en KULIG tisdag...

Det ha varit en riktigt bra tisdag i sin helhet, började 10:20 och hade tre lektioner och kan inte ha det bättre på tisdagar lixom. Först matte vilket flöt på riktigt bra och tiden gick rätt snabbt, gick igenom lite nya grejer och sen hade man rn kortlunch, därefter kemi där vi paratade en och enmed Olle om provet och för att se resultatet. Medan man vänta blev det kortspel och lite land och stad och fick ett stark C på kemi provet hade jag haft nått enstaka A poäng till så hade jag fått B men det tar vi nästa gång, det kändes riktigt bra. Hade bara fel på två frågor så jag är riktigt nöjd faktiskt för en gång skull, avslutade kemin med en kort film som vår lärare gjort. Sista lektionen hade vi idrott där vi spelade futsal och det var ju svin kul ända in till slutet, recis som idrotten ska vara. Hade kunnat avstå blåsan på fotan och att blive påsprungen. Man måste ju tåla lite smärta ibland men helvete vad man bara dunka i backen alltså, tog det rätt lungt när jag kom hem. Red Inigo på kvällen, fick härda smärtan. Inigo fick jobba på lite volter samt övergångar och fattade galopp från skritt, tog även några skutt då det inte blev något i helgen pga skon, nya skor har hon fått och imorrn får hon en vilodag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0