Två skavsår och en blåsa✔️

Markarbete idag och på en häst det var ett år sen jag red sist men till helgen är det ju KM och då gör vi ett försök för att vinna tillsamman. Dagens ridpass gick väl lite halvt sisådär, han är jävligt stark och blir väldigt lätt framtung och det där attans vänstersvängarna är extra svåra. Det gick inte skit dåligt utan han var riktigt bra i mellanåt men kanske ångra jag mig att jag ska tävla honom ändå efter dem här skavsåren. Här är en liten skiss, gjorde några olika baner.
Nu efter att ha sett paradise hotel så blir det faktiskt studio paradise bara för att lixom. Det är konstigt att det bara är killar som åker, tjejer glider på en räkmacka rakt igenom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0