Trött tjej...

Efter en skoldag med fem lektioner så är jag alldeles trött, att gå från svenska till engelska gör mig inget men när vi sedan har matte och sedan fysik. Då blir det alldeles för mycket tänkade hit och dit med alla formler och bokstäver som anges vara ett värde och en massa annat. Det blir kaos i hjärnan helt enkelt och man fattar tillslut ingenting, vilket leder till att läraren får hjälpa en på varenda uppgift typ. Klart man avslutar dagen med ytterligare ett språk, tyska och idag var det grammatik på schemat. Skall ju läsa en bok på engelskan nu i några veckor eller så, hade tittat ut sex olika böcker jag kunde tänka mig läsa men INGEN av dem sex fanns, varken på skolans bibliotek eller i timrå. Ikväll blir det markarbete på RIcken, hoppas det går någorlunda bra för att vi hoppas ju på ett bättre resultat iår.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0