1 mål ➥ 1 ribbskott ➥ 1 vinst

Brist på rubrik men vad gör det lixom, närå men tisdagen har snart passerat och den har faktiskt varit chill om jag skall beskriva dagen med ett ord. Börja 10:20 med matte, därefter kemi vilket var en riktigt skön lektion, gjorde först lite uppgifter och pratade sedan om råttor och andra saker, vi bytte helt ämne och läraren likaså. På idrotten var det bara halvklass idag eller det var bara vi "naturare" och vi börja med att spela lacrosse, vilket gick riktigt dåligt men sen bytte vi till fotboll och där vann ju vi. Idrotten var och är helt klart skolan höjdpunkt och det kommer va tråkigt i trean, att inte ha idrott men får väl se vad jag gör åt saken man är ju lite sugen att välja till det men vi satsar först och försöker med ridning om det blir av. Innan jag åkte hem från skolan så blev det först en sväng till posten i stan för att lämna några burar från tidningen och efter det kunde jag åka hem å byta om för att sedan åka till stallet och rida med Annelie. Vi skrittade ut en sväng i skogen först och sedan avslutade vi hästarna med lite trav och galopp i paddocken, Inigo var riktigt seg idag så man fick driva på i varje steg.
När jag väl hade landat hemma blev det käk (schnitzel) till Svenska Hollywoodfruar, därefter passade jag på att se inte ok och sen såg jag portkod innan paradise och nu avslutas dagen med serie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0