VILKEN DAG ALLTSÅ.....

Fick en liten sovmorgon idag men utnyttjade jag den nej, vaknade klockan 5 och kunde inte somna om så jag såg på andra avenyn till kvart över 8 och sen börja jag göra mig iordning och tog faktiskt lite frukost dåjag var uppe så tidigt så allt var klart. Tog moppen med lite brist på bränsle men den orkade hela vägen dit och hem, hade nationella i svenska från 8:30-10:30 och sen slutade jag typ men gick på matte lektionen ändå, trodde vi var tvungen, hade matte i drygt 25 minuter typ och sen blev det långlunch, var chicken nuggets och det var mycket gott. Sen blev det maffia i ett par timmar typ och sen vid 10 i 2 så jobbade jag lite fysik och har faktiskt gjort klar alla uppgifter i boken samt extra uppgifter vi fått, en klapp på axeln är jag värd. Ja vad gjorde man sen, stannade kvar rätt länge med Issa och åkte hem runt halv 4 kanske och då var det bara att byta om. Då var det dax för idrottspasset som vi skulle ha själv idag, jag valde att springa då jag kände för det bara, så enkelt var det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0