Träna lite lätt

Åkte och träna lite lätt, var väl första tanken eftersom jag är lite halvsjuk och blir alldels slut i korppen och sen har ju haft lite ont i ryggen och revbenen med. Så jag tänkte att jag kunde köra lite lugnt, började med att göra några benövningar sedan och sedan körde jag lite hopprep, basket, fotboll och rockade lite rockring. Sen duschade jag och åkte hem, kom nyss ifrån stövlarna, smörjde alla mina stövlar och skor då dem var rätt skitiga. Nu blir det lite mat och sen ska jag se torsk på tuben.
Lite bilder från dagens träningspass
Före
Efter☝
före 
Efter 
Glömde ta bild på ridskorna hur dem såg ut innan men här var resultaten, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0