käftsmäll

Började tisdagen som jag brukar, åkte till stallet och red, var bara jag och Elin idag. Skrittade ut en sväng i skogen och fortsatte sedan i paddocken, Kupido kändes som en bomb ute i skogen, reagerade på minsta lilla fågel och såklart blev han mu rädd för en annan häst också men i paddocken gick det ju bättre. Ville ju såklart inte gå in ut bara backa och höll på men när vi kom in i paddocken och börja trava så gick det hur bra som helst en vanlig Kupido. Han var väldigt pigg men det är härligt att han är frammåt endå. Sedan har jag varit på skolan som vanligt och helt klart att vi spelade maffia. Fick åka hem i regn till och börja med sedan kom solen fram igen och hoppas den håller i sig så man kan åka och rida. Sitter och ser käftsmäll nu med rmm och sen ska jag göra lite matte senare ikväll efter jag ridit, om jag rider men Inigo skulle behövt motioneras.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0