ingen vanlig skoldag..

Idag behövde inte lilla jag åka till skolan utan var istället tvungen att åka till söråker, då det var GA redovisning från några som går i natur 3.an. Det var totalt 3 redovisningar, en om sträckning/överbelastning, svarta hål och den sista var om det gyllene snittet. Efter det fick vi se en film som några av eleverna hade gjort och sen var det lunch (spaggeti och köttfärssås), efter lunchen skulle vi se en annan film, Gravity. SÅ fort filmen var slut eller vi kollat på eftertexten som var så viktig så fick vi åka hem, tog bussen till b-forsen och vandrade från busshållplatsen till stallet (THF). Först var det lite jobb och sen tog jag ett pass på Kupido ute då han hade varit vild och galen igår, tävling på söndag och han kommer vara taggad, det finns ju så mycket att titta på. När jag var klar med Kupido åkte jag och syrran till nästa stall, Madicken red ut på Inigo och jag tog en promenad/joggingtur tillsammans med dem.
Avslutar fredagskvällen med thai och the vampire diaries, kommer bli tråkigt detta avsnitt, DAMON!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0