zorry men tog ut moppen igår...

 
Glömde att blogga efter jag hoppat i onsdags, kom hem så sent då vi var tvungen att bygga bort allt och när jag kom hem duschade jag och såg på farmen, sedan hann jag väl inte men hoppningen gick väl bra. Det har gått bättre men det var bra ändå, hade kanske inte de bästa suget. Tycker vi hoppat mycket studs nu med samma häst och allt, trodde att jag skulle få ha Kupido men hade Prince men Kupido får det bli nästa gång för nu vill jag tävla honom snart. Har anmält mig på två tävlingar med honom men har ännu inte fått hoppat han men jag ser fram emot att göra det, vi saknar det båda två lika mycket! :)
 
Torsdagen har också hunnit passera och det har varit dålig uppdatering men det har inte varit något speciellt med dagen, haft lite olika lektioner som vanliga torsdagar bruka se ut. Det ända som stack ut från dagen var väl att jag tog moppen till skolan, vi hade ett till prov idag och stannade kvar på skolan till 16 och jobbade lite matte. åkte sedan hem och fortsatt plugga, svenska var det nu och den är inskickad sen några timmar då den skulle in idag, vilket blir igår då klockan är över 24. Sett glamour, farmen och även pretty litte liars och längtar verkligen tills nästa vecka för att se PLL, bara att härda ut men positiva är att the vampire diaries kommer ut imorgon, blir så glad varje gång, att det inte är fredag alla dagar i veckan! 
 
Nu var det fredag igen och första skolveckan efter lovet har snart passera, har 4 lektioner idag vilket känns mycket då jag bara haft 2 eftersom Agneta har varit borta men det ska nog gå ändå. Efter skolan åker man upp till stallet för att först jobba och sedan ha möte, sen blir det helg för mig, tack o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0