torsdag och helgen har redan börjat?

Ganska sent linlägg jag vet men har inte suttit så mycket vid datorn precis, idag var det fredag på skolan skulle man kunna säga, sista dagen denna vecka då vi har studiedag imorgon, vilket är hur bra som helst. Aja hade sovmorgon till 9:30 kom till skolan och har ingen lektion för att läraren är hemma och vabbar, kul, fick vänta till matten började och sen har vi också haft biologi, fysik, samhälle sedan var jag även kvar till skolan till kvart över fyra ungefär och sedan tog jag moppen upp till stallet där jag skulle va med på ett kort litet möte eller skulle inte riktigt kalla det ett möte men vi snackade lite som usek ska anordna eller hålla i. Kändes bra fast än det bara var jag där från u-sek, några få börja ramla in när vi höll på att avsluta och var klar. Åkte sedan hem, lite kallt på moppen, längtar till den riktiga sommaren kommer....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0