onsdag var det ja...

Ingen sovmorgon utan börja klockan 8 som jag alltid gör på onsdagar, hade svenska där vi först snackade lite om nationella och sen körde stafett då man skriver berättelser och sedan byter med en annan, imorgon läser lärarn upp dem för klassen, inte så komplicerat. Sen hade vi hål och då körde vi land och stad, sen matte lektion, biologi ska vi börja med en inlämningsuppgift, lyssnade på andras redovisningar på engelskan och jobbade lite med prezin (fattigdom) på samhällen. Blir inget stall idag då vi kör dubbelt nästa vecka istället så då får detta bli en pluggdag tänkte jag och det är väl lika bra att sätta igång så jag får något gjort.  Först blir det kemi och sen får jag se var jag tar näst eller kanske det räcker, haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0