kan väl berätta...

 Det var ju som sagt hoppning igår som stod först på schemat eftersom jag var med på hoppkurs, det var andra å sista dagen. Vi började med att plocka fram allt vi skulle ha vilket var rätt mycket, hade lite studs och linjer. Proffsmålare som jag är skissade jag upp lite dåligt men ni förstår ungefär, vi la ihop allt och hoppade bana på slutet, tyvärr ingen film från det men har lite av varje innan vi la ihop till en bana.
  Började med att trava över lite cavaletti och sedan tog vi galopp och det blev studs och sedan la vi till räcket med vattenmattor under (som ni ser med ringar) och sedan fortsatte avslutade vi linjen med studs igen. Första gången Prince hoppa vattenmatta och det gjorde han utan problem, inget han brydde sig om. Körde även det från andra hållet sen bytte vi linje och hoppa vanligt räcke, plank till oxer och sedan la vi ihop allt så det blev en bana. Prince blir stark då det är linjer och det krävs att man ha vantar annars får man blåsor som jag, sedan har han det lite svårt i studsen men nå tar han sig över, han hoppar allt man styr på i princip. Iallafall kommer han bli en riktig höjdare, med lite mer träning så kommer det bli perfect!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0