Trodde jag var klar...

Trodde jag var klar med allt iskolan men såklart så var det inte så, vi börja på nytt arbete och ska ha muntlig redovisning om bara några lektioner, visseligen är det kanske inte såndant stort arbete men kändes väldigt tajt att börja med något nytt då vi har så lite tid kvar i skolan. Bortsett från skoldagen som har varit en rätt vanlig tisdag, haft två lektioner typ och sen har vi spelat kort, STANDARD! 
Red ju innan skolan idag då det är specialidrott för mig och skulle hoppat i stockarna i skogen men då vi hade ont om hästar så fick vi avstå, jag hade ju min lilla speedo Kupido. Istället körde vi ett dressyrpass, självständigt och det gick faktiskt riktigt bra, vänstersidan var perfekt idag, bättre en i högervarvet vilket är positivt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0