såhär dags...

Efter att jag såg fotbollsmatchen USA - Portugal, där det blev 2-2 de sista 20 sekundrarna då Portugal reducerar och jag tappade faktiskt tron och trodde det var tack och hej men nu är dem kvar. Iallafall så satt jag och gjorde en mapp med lite speciella bilder, på Kupido så att jag har dem på samma ställe så sitter jag fortfarande här vid datorn och lyssnar lite smått på musik och hoppas på att jag inte ska väcka någon annan i huset. Hoppas på fin väder hela dagen, för vi vill inte ha nå mer regn i sommar!!!
 

Kommentarer
Postat av: anonym

får man verkligen öppna och gå in i sommarhagen? hästarna kan ju springa på en. Eller får man i den??? tacksam för svar :)

2014-06-24 @ 23:33:25
Postat av: anonym

Får man gå in i sommarhagen? Tacksam för svar :)

2014-06-25 @ 18:12:19
Postat av: anonym

Får man gå in i sommarhagen? Tacksam för svar :)

Svar: Inte något vi kan svara på, tyvärr.. :/
None None

2014-06-25 @ 18:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0