jag är pepp...

Jaop vad ska man säga, matilda alltid lika pigg på kvällen och kan inte sova. Sitter och spela nå spel egentligen ett urtråkig spel men lite tidsfördriv. Tisdag var det nuja och jag är pepp för att rida sista gången med skolan och jag ska göra allt jag kan för att få det nästa två terminerna också, behövs bara fyra elever som är "satsande" + mig, så ska det nog gå. Jag håller tummarna för att det blir bra väder så vi kan hoppa ute som planerat men nu är man aldrig säker med vädret, man vet aldrig vad som väntar. Efter ridningen blir det nog en ganska slapp skoldag då vi inte har något att göra på dessa lektioner, betygen är nu satta och jag vet i princip alla förutom ett men jag har ju min gissning. Syrran ska med till stallet idag också, så kameran är på laddning och för

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0