All tid går åt på Serier...

Alltså förstår inte hur mycket tid man spenderar framför datorn genom att kolla på serier, helt otroligt egentligen vad mycket tid man missar. Fast har jag börjar sett en måste jag fortsätta tills den tar slut om den inte är helt urtråkig. Det värsta är att jag ser ett tiotal stycken och det blir ju så eftersom nu t.ex. har pretty little liars (PLL) och  the vampire diaries (TVD) haft uppehåll båda två och då börjar jag med en ny. PLL börjar nu igen på tisdag, så kommer förhoppningsvis avsnittet ut på swefilmer på onsdag. The following, the originals och Ravenswood är ju typ slut får se om det kommer nå nya säsonger framöver. I detta inlägg blev det plötsligt väldigt mycket fokus på just serier men det går ju det med, lite variation skadar aldrig. Det är väl dax för mig att försöka sova också det är ju skola imorgon men har ju en LITEN sovmorgon som tur är, hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0