Fagersta till Vadstena

Efter första natten på Eskiln så blev det inte så himla mycket sömn, kom fram halv 2 på natten och jag la mig med mobilen och spela hayday bland annat. Somnade efter 3 och vaknade lite då och då, klev upp vid 8 tiden och vi fikade och drog iväg vidare mot Mottala (osäker) haha. Vi åkte vidare till Vadstena och står nu på Vadstena camping precis intill vattnet. Det har vart varmt hela dagen så tänkte ta mig ett dopp men eftersom temperaturen i vattnen inte kan ha varit hög så gick jag bara därute ett tag. Har legat och solat, varit på restaurangen här på campingen och ätit gillbuffé, nu sitter jag i husvagnen och kollar på tv, någon film på 4 med Jennifer Aniston och Matthew Mcconaughey. Aja nu ska jag se på gårdagens pll avsnitt, ha de gött!👋



Kommer väl försöka göra lite inlägg nu under resan med lite blandade bilder👊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0