tog över en timme!

Började vid 9 idag och har jobbat med vårt projekt som ska redovisas och presenteras imorgon, vi har suttit med det typ hela dagen förutom en lektion då blev det lite paus, käk och kortspel. Hade ingen skjuts idag heller då pappa sluta 7 så fick härda ut och gå hem och det tog över en timma att gå och tur att det bara va -4 för man hade ingen känsel händerna då jag inte hade vantar och skorna var v'l inte heller dem bästa, converse och nu har jag blivit svullen vid hälserna på både höger och vänster ben, aja nog pratat om mina problem just nu, är hemma iallafall och fått tillbaka värmen. Sett på love in the wild och sen såg jag glamour, tänker bara chilla idag men föst ska middagen förberedas.
Hann tyävrr inte blogga efter jag ridit igår kväll, kom hem rätt sent då vi måste plocka undan efter vi haft markarbete och sen måste vi höa och det tar ju extra lång tid då en del bara smiter därifrån och säger en sak men gör en annan, iallafall så hade Prince fått lugnade eftersom de hade kollat tänderna på honom och allt var bra och han kändes bra i mun då jag red och var ju lugn också, var väl inte bästa passet men det kanske berodde på lugnade han fått, han var iaf lugn och fin, just bommarna och småhindrena gick lite sämre men det kan ju inte alltid gå bra och vi får ju ha lite överseende ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0