Snart...

Som rubriken lyder "snart" beger jag mig till b-forsen för att rida ut i det varma vädret, tur man blir varm när man rider för -16 är hyfsat kallt asså. Skolan gick riktigt fort idag, 3 lektioner och inte så jätte jobbiga, känns bra det här, fick nya schemat också men det stämmer inte. Som sagt hade ju jag och några frågat rektorn om det gick att byta så jag inte missa svenska, hon flyttade men den ädringen syndes ej på schemat och läraren hade tyckt de var konstigt att båda klasserna inte kom på dagens lektion men nu är det flyttat och vi har svenska imorgon istället och så kommer det vara hädan efter. Vill även säga att man blir lite glad av att höra att man sköter sitt hår bra och vill veta hur jag gör och vad jag använder, det är kul (att inte alla säger, "klipp dig"! Nu ska jag byta om och åka till Inigo, klär mig i väldigt varma kläder!
Har även varit med och tävlat, hoppas att jag är den lyckliga att vinna denna gång, skulle bli väldigt förvånad för jag vinner ALDRIG, allvarligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0