Onödigt med 10 min!

Ett ridpass på morgonen kan vara det bästa jag vet, man blir pigg och alert efteråt, vi hade lite hoppning idag och eftersom Prince väver då han blir själv i stallet så fick han vara med sina kompisar och jag red Exxet istället vilket var hur länge sen som helst, jag har ridit honom litegrann och faktiskt varit med att tävla på honom en gång men har nästan aldrig hoppat honom så det var kul att få ha honom idag. Vi började med att hoppa en låg bana som hon sedan höjde och det gick bara bättre och bättre, Exxet kan allt efter ha varit med men sedan är han ju rätt fjantig ibland också. Han är ju också nermätt till ponny och i början kände jag mig väldigt stor på honom men hoppas det inte såg så ut. :P
Tänkte bjuda på en liten film imorgon så idag får ni se lite bilder och då är de tagna ur filmen så kanske inte världens bästa kvalité men det får ni leva med. Efter det stallet var det bara att åka raka vägen till nästa och mocka och fixa hö åt Inigo och Amie, sedan raka vägen hem utan att passera gå och hoppa in i duschen för att sedan hinna till skolan till klockan 11 för en mentorssamling och Per (min mentor) har ju varit sjuk sen i fredags men han var tillbaka idag och kort och onödigt så hade vi mentorssamling i mindre än 10 minuter så jag åkter till skolan för 10 minuters mentor och sen lunch en timma, sen har vi jobbat med hållbar utveckling från 12-15 och nu har jag tagit en paus och sedan vid 18 tänkte jag ta och fortsätta att skriva lite mer på hållbar utveckling.

Kommentarer
Postat av: Emelie & Tova

Vad fina ni är! Kram

Svar: vad snälla du är, tack så mycket :)
None None

2014-01-28 @ 20:14:56
URL: http://kombiryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0