musik och plugg, bra kombo!

Sitter just nu och pluggar kemi, prov på fredag och är inte pepp för det. Skolan idag gick som en vanlig onsdag brukar göra, lång men kändes ändå inte så jobbig, ingen börda för mig direkt. Hade svenska som jag inte ha haft på över 2 veckor tro jag och jobbade med grammatik, bisatser och sen hål och därefter mate och har suttit fast på ett tal rätt länge men idag klarade vi av de, det var ju abc också. Efter matteb hade vi en kort lunch, blev inge mat för mig, filen tog just slut så tog det jag hade, en clementin och det fick räcka för lunch och sen hade vi biologi, fortsatte med vår rapport, jobbar tillsammans med Issa och Ewe och skulle gjort labben igår men grejerna har inte kommit.... På engelskan fick vi tillbaka både glosförhör och även nån inlämning, hade 19,5/25 på glosförhöret och på inlämningen fick jag typ C antar jag, inte sämre iallafall. Satt sedan kvar på engelskan och fortsatte att jobba ed samhälle då vi får göra det på valfri plats, där jobbar jag med My och Jenniefer, ganska jobbigt att jobba med olika hela tiden men sånt är livet?
 sticker till stallet efter jag är klar med dessa frågor ovanför, bra förslag av mig där!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0