tjenixen

Dax att hoppa in duschen, åkte till stallet vid halv 11 idag och började med att fixa och lasta hästen inför dagens hoppning. Vi åkte till THF och byggde fram lite hinder eftersom jag, Annelie och Matilda skulle hoppa, Inigo skötte sig bra även idag, hon har ju inte hoppat på jätte länge så hon var duktig. Tror hon tyckte det var ganska kul att få hoppa igen, böjade med att hoppa (studs) på volt som uppvärmning och sen hoppa vi räcke på en volt ungefär och sen hoppa vi en linje med 3 hinder, Hon var frammåt och alert. Åkte sedan hem till Annelie och lastade av hästarna och fixade sedan kom jag hem lite innan 2 och käkade lite och nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det plugg.
gammalbild från markarbete dock

Kommentarer
Postat av: Fanny & Filippa - Hästblogg

Fin blogg, kul att det gick bra :)

Svar: tack, alltid kul då det går bra :)
None None

2014-02-02 @ 15:12:52
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se
Postat av: En plats i solen

Nu har jag en tävling min blogg. Det är enkelt och delta. Kika in och se om det är något som passar dig. Du hittar tävlingen högst upp i min meny!

2014-02-02 @ 16:11:57
URL: http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0