tjingeling

Hemma nu efter ett extra långt ridpass på Kupdio, hade lite mer praktisk teori idag så det blev längre ridning på samma gång och det är inget man klagar över och hästarna gick ju bara med oss idag så det gjorde inte så mycket. Kupido var rolig idag, han var fin och jag är mycket nöjd över att jag fick ha honom idag, Prince gick med en annan i min grupp idag för första gången faktiskt. Kupido är den jag gillar mest även om Prince ligger tätt bakom, de är två underbara hästar båda två och jag är otroligt glad att jag kan ha Pince och tävla och så när inte Kupido få hoppa men vi ska hinna tävla minst två tävlingar jag och Kupido, mitt mål men just nu tävlar jag Prince på klubbisar och det går bättre och bättre.
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Kul att de går bra! Kika gärna in på min ponnyblogg :)

/Linnéa - www.linneapaulson.blogg.se

2014-03-01 @ 23:09:27
URL: http://linneapaulson.blogg.se
Postat av: Sarah

Fin bild! :)

Svar: Tack :)
None None

2014-03-02 @ 19:18:04
URL: http://sarahhgberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0