kort skoldag..

Åkte till skolan så jag var där till strax innan 20 över 9 då minmatte lektion börja sedan hann jag ha 25 minuter kemi och lyssna en kort stund om Polen resan sen fick man sluta vid 11, härligt härligt. Gjorde då klart kemi uppgifterna vi fick, tog typ 5 min sen åkte jag och Evelina först hem till henne och sedan på stallet där vi fixade klart tyskan som ska in efter lovet, bara lite glosor typ. Sen jobba man mellan 15-16 och sen hade vi u-sek möte som har hållt på från 16:30 till typ 19, närå men långt blev det. 
red inte Inigo idag då det snöa och sen blåste det så och eftersom vi hade u-sek möte så hann jag inte riktigt heller men får se om jag rider henne något i helgen kanske.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0