I made it!!

Jag klarade att redovisa muntligt inför klassen (Na + Te) och jag tycker  inte alls om att stå och prata inför klassen och stå helt helt känns riktigt jobbigt. Men iallafall så pratade ja om min lilla vovve Meicie från hon va valp till nu läget. Jag måste säga att jag överraskade några som såklart trodde jag skulle prata om hästar, haha lite kul att bryta mönstret. Sen räcker det nog med 3 stycken som redovisar om hästar så jag stod över och det är inget jag ångrar. Aja sen efter redovisningen så var man tvungen at köra lite land och stad på hålet, sen hade jag fyra lektioner till och sen fick jag åkta hem från skolan, fick sluta tidigare för att kolla på OS, det gillar vi!
här är en av bilderna som hennes uppfödare tagit...
8 veckor
de var lite blandade bilder från valp till lite äldre Meicie, hon fyller 10 i november

Kommentarer
Postat av: Tilda - TLryttarna

Hej, hoppas du haft en okej vecka hittills!

Vi här på TLryttarna har precis dragit igång en frågestund. Vi skulle bli så glada och det skulle vara så snällt om du ville gå in och skriva lite frågor.
Behöver inte vara något avancerat, det skulle vara så snällt! :)
Inlägget dit: http://tlryttarna.horseworld.se/2014/02/19/fragestund/#comments

Kram! //Tilda - TLryttarna

2014-02-19 @ 23:04:01
URL: http://TLryttarna.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0