en dag närmare fredag..

Blev ingen sovmorgon för mig idag utan var pepp för att åka till skolan fast jag inte började 8, utan pluggade lite till fysik provet som vi skulle ha sista timme halv 2, första lektionen jag hade idag var svenska och det var en rolig sådan, internet funkade inte så det blev land och stad med hela klassen + teknikarna som vi har lektioner tillsamans med, det var härligt att få köra och sen var det matte där jag också jobba fysik och sen hade vi kort lunch, kyckling och ris, godaste maten på hela veckan och sedan hade vi biologi, fortsatte med rapporten som ska in senaste på söndag/måndag. Sist hade jag fysik prov och kan inte säga mer än att jag var sjukt stressad när lärarn säger att vi har 10 minuter till på oss och man har flera frågor kvar, svårt var det också men nu har man ju klarat av ett prov gjort av leif också. 
 Nu blir jag belönad av att se PLL, love to that!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0