Vinterjackan på..

Ny vecka och nya tag, idag hade pappa bokat tid hos doktorn åt mig eftersom jag inte blivit nå bättre. Fick börja med att skriva in mig på vårdcentralen eftersom att jag inte varit där förut, har aldrig varit så pass sjuk att jag behövt men nu var det dags. Fyllde i nått papper innan jag fick sätta mig i väntrummet för att vänta på min tur. Satt typ en kvart innan jag blev uppropad och doktorn tog några prover såsom halsproblem samt blodprov som visade sig att det inte va något bakterie utan ett virus. Hon visste inte hur länge det skulle vara utan det är bara att värda ut. Kunde inte få något som skulle bota utan det skulle försvinna av sig själv men fick med mig hostmedicin hem för att dämpa hostan. Efter drygt en timma kom jag hem igen och nu har jag legat och vilat lite i soffan med vovven.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0