lucia cup....

Åkte en en snabbis till ncc och kollade lite fotboll men nu är man tillbaka, hemma och dax för lite mys till TVD. Hela denna fredagen i skolan tillbringades åt matte nationella, tog en helskoldag och efter var man rätt slut. Kändes inge bra alls, hjärnsläpp och tyckte inte jag kunde ett piss och det var verkligen inte min dag men Prince hjälpte mig på andra tankar. Efter skolan åkte jag bara hem en snabbis och sen till stallet, red Prince och sen var det julpyntning åt hästarna. Hjälpte barnen och sen har jag vart hemma och kollat glamour, alla veckans pogram eftersom jag missat allihopa och sen drog man ju iväg till ncc och kikade på lite fotboll efter tolv slaget. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0