innebandy eller inte?

Sitter och funderar ifall jag ska åka och spela lite innebandy senare ikväll eller om jag ska stanna hemma och bara ta det lugnt. Har varit så trött sen jag kom hem från skolan att jag nästan somnat i soffan då jag kolla lite serie, jag överväger om jag ska åka. Det vore ju kul och det är sista gången men samtidigt vet jag inte om jag orkar så vi får väl se hur det blir. Nu skall det pluggas lite iallafall, det skall ju också göras och har ju bara en skolgrej kvar nu innan jullovet och som ska in imorgon egentligen om det inte blir förlängt ännu mer. Skulle haft deadline för över en månad sen men det har bara gått bort lektion på lektion men det är bara att köra på. Måste börja gymma lite igen...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0